|
|
| Datum: | 05.09.2006 13:05 |
| Jméno: | Blanka Kapitánová |
| Téma: | ZTRATILA SE KOČIČKA LUCINKA |
| E-mail: | blanka.kapitanova@seznam.cz |
| Příspěvek: | 27.8.2006 se ztratila naše kočička Lucinka v obci Černíky, když ji hlídali známí. Je to větší dlouhosrstá šestiletá kastrovaná kočka, není to typ běžné domácí kočky. Barva bilo-šedá (čumáček, bříško a tlapky bílé, zbytek šedý). Máme ji moc ráci a je u nás šťastná. U jiných lidí dlouho nepřežije, před ostatními utíká, moc se bojí. Miluje svého páníčka. Prosím POMOZTE nám Lucinku nalézt a vrátit jí její domov. ODMĚNA nálezci 5000,-. Volejte kdykoliv 739087085 nebo 603813196. Moc Vám děkujeme. |
| Datum: | 24.05.2006 23:41 |
| Jméno: | Tomáš Kahoun |
| Téma: | Oprava |
| E-mail: | t.kahoun@quick.cz |
| Příspěvek: | Samozřejmě má být v níže uvedeném oznámení správně rok 2006 - omlouvám se ! |
| Datum: | 24.05.2006 23:37 |
| Jméno: | Tomáš Kahoun |
| Téma: | Nalezená kočička |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Dne 23.5.2005 byla nalezena kočička s béžovým kožíškem, s hnědými tlapkami,s hnědými oušky a s hnědým ocáskem. Majitel může volat kdykoli na tel: 603 27 27 59. Děkuji tímto panu ing.Králíčkovi za možnost využít jeho stránek i k těmto účelům !!!! |
| Datum: | 04.04.2006 18:38 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | Jak se to dělá jinde |
| E-mail: | karolina@zvolske-noviny.cz |
| Příspěvek: | paní starostka a spol prodává obecní pozemky za tři miliony korun a bere si z účtu do rozpočtu pět milionů. Přitom vydává rozpočet za vyrovnaný. Pravda je taková,že skoro půlka rozpočtu není kryta normálními zdroji příjmů.
Dotace pro Zvoli na ČOV, školu na rok 2006 není nikde na stránkách MFČR uvedena, takže asi nebude. Zdali se pracuje již na roku 2007 mně není známo. Vím ale,že Okrouhlo dostává osm milionů, Vestec tři, Břežany šest a půl, Černošice patnáct na školu!!!!( dostavba), Černošice na komunikaci ke hřišti tři a půl. Kde jsou sliby z roku 2002, jak chytří zastupitelé seženou peníze???? |
| Datum: | 07.01.2006 19:52 |
| Jméno: | akro260 |
| Téma: | alkohol za volantem |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Ve Zvoli jezdí čím dál více " lidí " totálně podnapilejch. Něco by se s tím mělo dělat... |
| Datum: | 09.10.2005 13:30 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | Poděkování panu Šafránkovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Nelze než poděkovat našemu sousedu panu Ing. Šafránkovi za příkladné strčení hlavy do jámy lvové a snahu zmírnit možné dopady nedůsledností při zadávání a realizaci stavby naší školy. Je to o o záslužnější, že se dovedl přenést přes naprosté nepochopení zastupitelů po volbách v roce 2002, kdy jako čestný zvolák na funkci zastupitele rezignoval. Věřím, že alespoň něco bude jeho zásluhou napraveno a v budoucím zastupitelstvu svoji práci dokončí. Pene inženýre Šafránku, velký dík. |
| Datum: | 07.09.2005 14:43 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | pan Pudich: to si tady žijeme |
| E-mail: | karolina@zvolske-noviny.cz |
| Příspěvek: | ad elektřina, voda:
zvýšit počet informačních tabulí a současně neformálně použít telefonů, ale hlavně hromadného emailu. Navíc existuje možnost instalace obecního bezdrátového rozhlasu.
ad škola: Co se obec dočte ve Zvolských novinách, pochopitelně nevím. Co by se všichni zvoláci dočíst měli, to vím.
V Nových Zvolských novinách bude tento týden uveřejněn článek paní Šiplerové, paní JUDr. Preclíkové a dva zápisy ze stavební komise. Jeden z těchto zápisů údajně byl na zasedání OZ roztrhán. K zápisům naší stavební komise není co dodat ... Vyplývá z nich pouze ta neblahá skutečnost, zda nejen v České republice, ale i ve Zvoli nerozhodují Brouci Pytlíci.
Kdysi ve čtyřicátých a padesátých letech minulého století ve vysílání BBC po znělce z Osudové známý anglický komentátor, končil slovy: Dobrou noc a pevnou naději. Splnilo se. |
| Datum: | 07.09.2005 12:13 |
| Jméno: | Marcel Pudich |
| Téma: | Informovanost |
| E-mail: | mpudich@volny.cz |
| Příspěvek: | To si tady žijeme, včera přes půl dne nešla elektřina, dnes celý den neteče voda. Pravdou je, že v obecní vývěsce jsou oznámení, ale na sklo přes oznámení nějaký chytrák nalepil lísteček o hledání dvou zaběhnutých psů a tudíž datum a téma nejde na první pohled vidět. Nešlo by v těchto případech mít na OUn třeba mailovou databázi zvolských a jedním odmáčknutím všechny přihlášení jednoduše obeslat?
Asi má zastupitelstvo plnou hlavu povedené causy se školou, se sliby rodičům, že v polovině září bude vše hotovo a děti nastoupí do budovy školy... Jen by mne v této souvilsosti zajímalo, proč stavební asi komise nedostala k nahlédnutí projekt a rozpočet přestavby a proč starostka a místostarosta dost nepěkně vyběhli se zástupci stavební komise a jejich sepsané poznámky a připomínky slušně řečeno vyhodili. Jsem zvědavý co vše se obec dočte v novinách a jak bude reagovat...
Přesto vše přeji všem pěkný den. |
| Datum: | 24.07.2005 21:55 |
| Jméno: | kajca |
| Téma: | anglie |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | zdravim zvoli z tavistocku, prsi a je tu hnusne... ty mala vesnicko ve svete se nestratis:)..... |
| Datum: | 11.07.2005 18:46 |
| Jméno: | Šafránek |
| Téma: | přestavba školy |
| E-mail: | ao@csias.cz; jsafranek@volny.cz |
| Příspěvek: | pokud se ve Zvoli najde dost lidí, kteří se postaví neumětelům a stavebním amatérům, jakož i chytrým Napoleonům - a požádájí paní starostku o rozklad tohoto záměru - dá se mnoho věcí uvést na správnou míru. Ze stavebního hlediska je x-řešení, jak provést zesílení možných konstrukčně nevyhovujícíck dřevěných prvků krovu. Je tu asi další hledisko: vydávat použití sedmimilionové dotace na první etapu výstavby nové školy tak, že se udělá celá nová střecha nad původním nosným zdivem staré školy a současně nad přístavbou přístavbou. O tom existují dokumenty, různé dodatky ke smlouvě, kterou jste kdysi Vy se stavební organizací započal. Pane inženýre, jste Zvolák, z několika generací stavitelských, prosím nejen já, kandidujte do zastupitelstva. Protože jsem po operaci a moc se nepohybuju, jsem do konce září dost mimo provoz. Mohu tedy přispět pouze novinářským perem. NZN vycázejí koncem srpna.Mimo Vašeho seriálu by byl namístě patřičně peprný článek. Nejméně půl obce na něj čeká. Váš Králíček |
| Datum: | 29.06.2005 09:16 |
| Jméno: | Šafránek |
| Téma: | přestavba školy |
| E-mail: | ao@csias.cz jsafranek@volny.cz |
| Příspěvek: | N aposledním veřejném asedání jsme byli trochu seznámeni s připravovanou přístavbou základní školy. Od jednoho ze zastupitelů jsem se dozvěděl, že součástí přístavby je i vybourání provedené půdní vestavby počítačové učebny. Nevím proč se musí bourat snad to souvisí s generální opravou střechy.
Podle mých odborných znalostí a zkušeností lze opravu střechy provést aniž by se musely půdní vestavba bourat. Stav prků krovu nebyl tak špatný, že by střecha hrozila zřícením a poškozené prvky např. krokve lze zesílit příložkami. Provedení nových latí a položení krytiny půdní vestavba nevadí. Jsem z toho trochu zoufalý, proč se ničí to co bylo vybudováno a zbytečně se vyhazují peníze určené na rozvoj obce. Zústaneme k tomu nečinní? |
| Datum: | 29.05.2005 11:55 |
| Jméno: | Franta |
| Téma: | Radkovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Čas se neodvažuju odhadnout. Je ale pravda, že za Zvolí mají být dvě komerční zóny (= soukromí investoři sítí).Obchvat Zvole je v územním plánu. Stačí, aby se dohodly Břžany, Ohrobec a Zvole, protože jakási varianta nové silnice,která neprochází těmito třemi obcemi existuje. Mikroregion existuje a tak záleří pouze na vůli našich zástupců, aby se alespoň objevily první tlaky. |
| Datum: | 29.05.2005 08:28 |
| Jméno: | Radek |
| Téma: | Frantovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | No jo, jenže i kdyby byla D3 schválená a začala se už stavět, stejně by po ní jezdili nejdřív moje děti ( zatim žádné nemam :) ) Takže si tu budem ničit auta ještě pěkně dlouho :( |
| Datum: | 25.05.2005 16:00 |
| Jméno: | FK |
| Téma: | Radkovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Kdyby bývala byla D3 schválená ( ale zase by to ničilo Posázaví), vedla by úplně nová silnice od Břežan až do Čěrník a dál, jako jeden z přivaděčů. Takhle všichni čekají a všem se to hodí. Doporučuju nahlédnout na Obecním úřadu do Územního plánu. Tam to je |
| Datum: | 25.05.2005 09:18 |
| Jméno: | Radek ( bůh ) :) |
| Téma: | Silnice |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Neví někdo jestli se nebude ve Zvoli a okolí dělat nová silnice ? Je to už docela za potřebí ( hlavně Ohrobec a cesta z Ohrobce do Dolních Břežan ) To záplatování, co tam udělali, je skoro horší, než ty díry co tam byly. A stejně se to takhle nedá řešit pořád. |
| Datum: | 19.05.2005 21:01 |
| Jméno: | Franta |
| Téma: | pro boha |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | nebyl, nejsem, nebudu |
| Datum: | 19.05.2005 15:50 |
| Jméno: | bůh |
| Téma: | nevím ,vůbec nic nevím |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Nebyl jste dřív starosta Zvole ? |
| Datum: | 19.05.2005 15:45 |
| Jméno: | franta |
| Téma: | nevím ,vůbec nic nevím |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Jsem ze Zvole. Není blbých otázek. Jsou jen otázky dobře, nebo blbě položené. Franta |
| Datum: | 19.05.2005 15:45 |
| Jméno: | franta |
| Téma: | nevím ,vůbec nic nevím |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Jsem ze Zvole. Není blbých otázek. Jsou jen otázky dobře, nebo blbě položené. Franta |
| Datum: | 19.05.2005 15:34 |
| Jméno: | bůh |
| Téma: | vůbec nic nevim |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | To byla asi blbá otázka, co ? :) |
| Datum: | 19.05.2005 15:29 |
| Jméno: | bůh |
| Téma: | nevim |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Asi máte pravdu. Vy jste ze Zvole ? |
| Datum: | 18.05.2005 21:49 |
| Jméno: | franta |
| Téma: | odpověď zn. bůh |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | svět je zabydlen malými zelenými mužíčky, kteří nemají nic jiného na práci, než obtěžovat telefonem. |
| Datum: | 18.05.2005 21:18 |
| Jméno: | bůh |
| Téma: | odpověď Franta |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | 1.Nikomu jsem nikdy nezpůsobil žádnou škodu autem, ani ničím jiným. 2. Nikoho jsem nikdy nikde nepomluvil. 3. Je snad moje věc, jak jezdím, když nikoho neohrožuju, neomezuju a neotravuju nadměrným hlukem. Tak nechápu, co a hlavně kdo proti mně něco má ! |
| Datum: | 15.05.2005 19:05 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | odpověď zn. bůh |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Milý " bože",
pokud tvoje věcná zpráva je skutečně věcná a já jí dobře pochopil, pak:
1. pokus se nebourat jiná auta
2. nenič cizí ploty
3. nejezdi až k milence na dvůr
4. nemej Tvoje krásné auto
Pokud se Tě body jedna až čtyři netýkají, máš ještě větší smůlu:
Nejhorší srážka je srážka s blbcem!!
Zdraví Franta K.
|
| Datum: | 15.05.2005 17:02 |
| Jméno: | bůh |
| Téma: | věcná |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | zajímalo by mě, kdo nemá nic jinýho na práci, než volat k nám domů, jak jezdim s autem. Je to docela dětinské !!! |
| Datum: | 11.05.2005 08:29 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | pro pana Ing. Šafránka |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | To máte pravdu, pane inženýre, ale s těmito amatéry, kteří v počtu pěti vymýšlejí samostatně kanály Volha - Don se rozumný člověk nedomluví. Mám zprávy, že se zastupitelé chovají arogantně i sami mezi sebou. Jsem situací více než znechucen. Sousedé se pomalu probouzejí, ale jenom pomalu. Akce: vyčištěný rybník pro ryby, úporná snaha o komerční zóny bez obchvatu Zvole, změny územního plánu les kontra pozemky k podstatě volnému použití a.t.d. to vše hrozí problémem, který nelze do konce učinkování těchto zastupitelů řešit. Je to napoleonské jednání, abych neurážel bolševiky. Rád bych nějak řekl Zvolákům, probuďte se, dokud je čas. FK |
| Datum: | 10.05.2005 08:52 |
| Jméno: | Šafránek |
| Téma: | přístavba školy |
| E-mail: | ao@csias.cz jsafranek@volny.cz |
| Příspěvek: | Od svého vnuka jsem se dozvěděl, že o prázdninách má být realizována přístaba školy. Domnívám se, že o přístavbě by měli být občané podrobně informováni, měli by mít možnost posoudit projekt přístavby a vyjádřit se k projektu např. referendem. Vždyť se jedná o změnu panoramatu obce, na které jsou staří občané Zvole zváště hrdí. Po zkušenostech s přístupem zastupitelů k staré budově školy (plastová okna a další) se obávám, aby nám na návsi nevyrostla obluda narušující ráz obce. |
| Datum: | 18.04.2005 15:22 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | odpověď Markovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Nikoho nejmenuji a pokud by se někdo poznal, jedná se o náhodnou shodu. Vše je vymyšleno a postavy jsou více než imaginární. Můžete mít pravdu, Marku. Ale také ve většině případů postupují lidé, kteří nejsou nschopni samostatně podnikat. Drží se na pro ně teplých místech, mají pocit důležitosti, rozhodují o obecních penězích s pocitem meomylnosti. Úspěchy vytvářejí vždy oni, za neúspěchy mohou ti druzí, co jim do toho kecají.Ne každý z nich by měl to pohodlíčko.Většinou se chovají asertivně. Někteří z nich sedí na zasedáních se založenýma rukama a žvýkají. Někteří tam sedí a usmívají se pod fousy - i když je nemají- protože už předem vše připravili. Čekají pouze na hlasování a konec schůze. Nelze pochopitelně vyloučit i to, co Vy ve svém příspěvku uvádíte.Jestli takovým lidem něco sklouzne do kapsy, nám moc neublíží. Velké tunely neumějí. Franta |
| Datum: | 12.04.2005 13:43 |
| Jméno: | Marek |
| Téma: | Změny územního plánu |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Na mě celá tato akce působí dojmem jako kdyby chtěl někdo za každou cenu něco postavit (nejdřív školu, pak domov důchodců nebo zdravotní středisko), pro tože už na to má "svojí" stavební firmu, která tak získá zajímavou zakázku za státní/obecní peníze. To, aby výběrové řízení vyhrála ta správná firma, není problém zařídit. Hlavní je, aby se stavělo. Že se ale kvůli tomu vykácí les a obyvatelé jsou proti už vedení obce nezajímá. |
| Datum: | 11.04.2005 15:02 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | Změny územního plánu |
| E-mail: | karolina@zvolske-noviny.cz |
| Příspěvek: | Pro pana Šafránka:Ztotožňuji se s Vaším názorem a NZN jsou připraveny Vám a ostatním poskytnout dostatek místa na Vaše názory.Mně osobně se situace okolo ( snad nyní již pozemku na kterém škola stát nebude) zdá přinejmenším zvláštní a jako akce pěti lidí proti stovkám ostatních zvoláků. |
| Datum: | 11.04.2005 13:17 |
| Jméno: | Jaroslav Šafránek |
| Téma: | Změny územního plánu |
| E-mail: | ao@csias.cz |
| Příspěvek: | Na posledním zasedání zastupitelstva byl projednáván změněný územní plán obce. Protože bylo vyhlášeno zasedání na poslední chvíli a protože se konalo uprostřed týdne, nemohla se ho určitě řada občanů zučastnit. Proto mne překvapuje, že není dodržováno ustanovení zák. č. 50/1976 Sb. ve znění pozdějších úprav a to, že na obecní tabuli není uvedeno, kde se mohou občané seznámit se změnami územního plánu obce a vznášet k tomuto návrhu své připomínky. Odporuje to všem ustanovením stav. zákona. Je to možná proto, že se organizuje odpor obyvatel části Zvole, proti kácení lesního porostu, když by se určitě našla jiná lokalita, kde by se dala škola postavit. |
| Datum: | 16.02.2005 22:04 |
| Jméno: | Franta Králíček |
| Téma: | odpověď Mirkovi |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | zrovna jsem měl otevřeno: nevadí, protože dle Darwina člověk povstal z opice |
| Datum: | 16.02.2005 22:02 |
| Jméno: | mirek |
| Téma: | zloději |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Nevadí Vám, pane vydavateli, že se po vás Zvolské noviny opičí? |
| Datum: | 18.12.2004 22:59 |
| Jméno: | mirek |
| Téma: | co když |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | co když nejde o školu. Zvole nemá dluhy, tak bude splácet úvěr. Je pro banku dobrý partner. Když to bance někdo dohodí může na revanš dostat i on úvěr. Kdo bude stavět za šedesát melounů a dotaqci. Kam se můžou penízky točit a roztočit? Kdopak, jakpak, kampak? Raději bez adresy a jména. zn: bydlím ve Zvoli. |
| Datum: | 06.09.2004 10:59 |
| Jméno: | FK |
| Téma: | odpověď |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Milá nebo milý béďo,
já si naopak myslím, že někteří naši zastupitelé se snaží a pracují. Ty úkoly, které se neustále množí: voda,odpad,silnice v Nové zvoli se však těžko dají zvládnout. Můj názor je neustále stejný. Chce to, aby ve Zvoli bydlelo , nebo spíš bylo přihlášeno co nejvíce lidí a peníze z rozpočtu se použily tam, kam patří. Za druhé: obec musí zaměstnat odborníka, nebo odborníky, kteří se nebudou po volbách měnit a do zastupitelstva volit takové reprezentanty, kteří nemusí na obci plnit různé úkoly, ale svými zkušenostmi a vlivem kontrolovat chod obce a pomáhat jí, nebo jak se říká moderně, lobovat za ní. |
| Datum: | 06.09.2004 10:50 |
| Jméno: | béďa |
| Téma: | zastupitelové |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | pořád se to na obci mění a stejně to nikam nevede. To bylo řečí a slibů. |
| Datum: | 05.07.2004 06:48 |
| Jméno: | jelen |
| Téma: | činžáky |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Tak nám v Nové Zvoli, místo obchodu nebo hřiště postaví činžák. To by mně zajímalo, kdo za to kolik dostal, aby to prošlo. |
| Datum: | 13.10.2003 16:35 |
| Jméno: | OMLUVA REDAKCE |
| Téma: | Počet obyvatel |
| E-mail: | karolinakra@volny.cz |
| Příspěvek: | redakce NZN se hluboce omlouvá čtenářům a děkuje paní starostce Ing.Figelové za upozornění nesprávného počtu trvale hlášených obyvatel Zvole. Není správné číslo 955, ale 995. Děkujeme. |
| Datum: | 09.10.2003 14:17 |
| Jméno: | jelen |
| Téma: | čmarda |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | možná že na obci ani nevědi, že lesy máme. |
| Datum: | 09.10.2003 14:16 |
| Jméno: | čmarda |
| Téma: | lesy |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | proč něco nenapíšete, jak se obec stará o naše lesy.Teď nemáme ani ten katr a kdo vtěch lesech kácí? to napište! |
| Datum: | 18.07.2003 20:22 |
| Jméno: | mirek |
| Téma: | dotaz |
| E-mail: | |
| Příspěvek: | Stejně si myslím, pane Králíček, že nepíšete úplně o všem, co se teď v obci děje.Myslíme si, že je u nás nějaká klika, která se chce napakovat na parcelách. těch za hřištěm i tam, kde má býtn ta zóna v Jezerách. To byste měl zjistit a o tom psát. Adresu neuvádím, je to jistější |
| Datum: | 05.06.2003 21:12 |
| Jméno: | Králíček |
| Téma: | okna ve škole |
| E-mail: | fkralicek@ quick.cz |
| Příspěvek: | tema mého dotazu na Zasedání Zastupitelstva
:proč byla vybrána Skanska, co říkají plastovým oknům památkáři, je sjednána konečná cena a budou občané informováni? Jak se Skanska dozvěděla o výběrovém řízení. Proč škola nebuden mít repliky oken ze dřeva, na př. Eurookna. Kdo bude vykonávat stavební dozor. Bude to nezávislý odborník, nebo člen stavební komise s vazbou na Skansku?
Otázky pokládám proto, aby se příslušní zastupitelé a členové komisí mohli připravit, pokud to budou číst. Pokud nebudou, etickou povinnost jsem splnil. Franta Králíček |
|
|